Τρίτη 5 Ιανουαρίου 2010

Πέγκυ Ζήνα: Το X-factor, ο θάνατος του πατέρα της, το παιδί

“Μου αρέσει ο Σάκης Ρουβάς στο X-factor. Από τότε που τον είδα, άρχισα να το σκέφτομαι. Μπορεί στο μέλλον να το έκανα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα ήμουν ποτέ κριτική επιτροπή” δήλωσε η Πέγκυ Ζήνα.

Η τραγουδίστρια σε συνέντευξή της στο “Tv weekand” και στην Σταματίνα Τσιμτσιλή αναφέρθηκε και στην συνεργασία της με τον Δημήτρη Μητροπάνο. “Ζω την πιο ευτυχισμένη σεζόν της ζωής μου με τον Δημήτρη Μητροπάνο. Είχε περάσει ένα πρόβλημα υγείας και πήρε όμως μεγάλες διαστάσεις. Του έχουμε αδυναμία και τον προσέχουμε σαν τα μάτια μας”.

Ακόμη η Πέγκυ Ζήνα μίλησε και για το πιο άσχημο περιστατικό της ζωής της. “Το πιο μελανό σημείο της εφηβείας μου ήταν ο θάνατος του πατέρα μου. Έφυγε από την επάρατη νόσο. Ταλαιπωρήθηκε επί τρία ολόκληρα χρόνια. Συνεχώς νιώθω κοντά μου τον πατέρα μου. Όταν τον βλέπω στον ύπνο μου, λύνονται όλα τα προβλήματά μου”.

Είναι όμως έτοιμη η τραγουδίστρια να γίνει μητέρα; “Είναι κουραστικό να με ρωτούν συνέχεια αν και πότε θα κάνω ένα παιδί. Είμαι έτοιμη να κάνω ένα παιδί”.