Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009
Βικτόρια Σίλβστεντ: Το top model που ήταν πρωταθλήτρια στο σκι!
Από τις παγωμένες πίστες του σκι, στις καυτές φωτογραφίσεις μόνο με... το άρωμά της.
Εμείς τη γνωρίσαμε ως σέξι θηλυκό που την προτιμούν όλοι οι κορυφαίοι σχεδιαστές μόδας ανά τον κόσμο αλλά και οι Έλληνες. Στην πατρίδα της όμως, πριν γίνει μοντέλο, ήταν γνωστή για τις επιδόσεις της στο σκι!
Η Βικτόρια Σίλβστεντ φαίνεται πως διαπίστωσε τελικά ότι το υπέροχο κορμί της δεν πρέπει να χαραμίζεται κάτω από τη βαριά στολή του σκιέρ, και αποφάσισε να εγκαταλείψει τον αθλητισμό για τον χώρο της showbiz.
Η 35χρονη Σκανδιναβή μάλιστα συμμετείχε στην Σουηδική εθνική ομάδα σκι και αγωνιζόταν σε πολύ υψηλές βαθμολογίες του αθλήματος. Η Βικτόρια Σίλβστεντ όμως κατάλαβε πως ο χώρος του αθλητισμού τελικά δεν ήταν για τα “κυβικά” της, και έτσι με τις τέλειες αναλογίες της και το καυτό βλέμμα της, κέρδισε επάξια μια θέση στην υποκριτική και το modeling.
Φορώντας λοιπόν αδαμιαία περιβολή, η πρώην σκιέρ παίρνει μέρος σε events για φιλανθρωπικούς σκοπούς, βοηθώντας έτσι με τον τρόπο της την καταπολέμηση του AIDS. Το ντεμπούτο μάλιστα της Βικτόρια Σίλβστεντ ήταν σε ηλικία μόλις 16 ετών όταν πήρε μέρος στον διαγωνισμό “Καλύτερος ψεύτικος οργασμός” και κατάφερε με το... σπαθί της να βγει πρώτη!
Από τότε φαίνεται πως είχε το στοιχείο της υποκριτικής μέσα της.
Εμείς τη γνωρίσαμε ως σέξι θηλυκό που την προτιμούν όλοι οι κορυφαίοι σχεδιαστές μόδας ανά τον κόσμο αλλά και οι Έλληνες. Στην πατρίδα της όμως, πριν γίνει μοντέλο, ήταν γνωστή για τις επιδόσεις της στο σκι!
Η Βικτόρια Σίλβστεντ φαίνεται πως διαπίστωσε τελικά ότι το υπέροχο κορμί της δεν πρέπει να χαραμίζεται κάτω από τη βαριά στολή του σκιέρ, και αποφάσισε να εγκαταλείψει τον αθλητισμό για τον χώρο της showbiz.
Η 35χρονη Σκανδιναβή μάλιστα συμμετείχε στην Σουηδική εθνική ομάδα σκι και αγωνιζόταν σε πολύ υψηλές βαθμολογίες του αθλήματος. Η Βικτόρια Σίλβστεντ όμως κατάλαβε πως ο χώρος του αθλητισμού τελικά δεν ήταν για τα “κυβικά” της, και έτσι με τις τέλειες αναλογίες της και το καυτό βλέμμα της, κέρδισε επάξια μια θέση στην υποκριτική και το modeling.
Φορώντας λοιπόν αδαμιαία περιβολή, η πρώην σκιέρ παίρνει μέρος σε events για φιλανθρωπικούς σκοπούς, βοηθώντας έτσι με τον τρόπο της την καταπολέμηση του AIDS. Το ντεμπούτο μάλιστα της Βικτόρια Σίλβστεντ ήταν σε ηλικία μόλις 16 ετών όταν πήρε μέρος στον διαγωνισμό “Καλύτερος ψεύτικος οργασμός” και κατάφερε με το... σπαθί της να βγει πρώτη!
Από τότε φαίνεται πως είχε το στοιχείο της υποκριτικής μέσα της.
Τα επιχειρηματικά σχέδια του Bruce Willis
Ο Bruce Willis, ο οποίος διαφημίζει τη βότκα γνωστής γαλλικής εταιρίας, θα αγοράσει 3,3% σε μετοχές της εταιρίας για να βοηθήσει τη γαλλική εταιρία στα σχέδια που έχει καταστρώσει για την κατάκτηση της αγοράς.
Στην ανακοίνωση της εταιρίας αναφέρεται ότι οι 83.000 μετοχές θα χρησιμοποιηθούν ως αμοιβή για τον Willis, που έγινε ιδιαίτερα διάσημος από τις ταινίες " Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει", για μια σειρά διαφημίσεων που καλύπτονται από τετραετές συμβόλαιο για την προώθηση των ποτών της εταιρίας διεθνώς.
Η εταιρία πρόσθεσε στην ανακοίνωση της ότι περιμένει οι πωλήσεις της βότκας να διπλασιαστούν στις ΗΠΑ το 2010.
Στην ανακοίνωση της εταιρίας αναφέρεται ότι οι 83.000 μετοχές θα χρησιμοποιηθούν ως αμοιβή για τον Willis, που έγινε ιδιαίτερα διάσημος από τις ταινίες " Πολύ Σκληρός για να Πεθάνει", για μια σειρά διαφημίσεων που καλύπτονται από τετραετές συμβόλαιο για την προώθηση των ποτών της εταιρίας διεθνώς.
Η εταιρία πρόσθεσε στην ανακοίνωση της ότι περιμένει οι πωλήσεις της βότκας να διπλασιαστούν στις ΗΠΑ το 2010.
Λάμψη αστέρων στα Grammy
Η Beyonce και η Taylor Swift είναι μεταξύ των καλλιτεχνών που θα ερμηνεύσουν τις επιτυχίες τους στην τελετή απονομής των βραβείων Grammy, η οποία θα πραγματοποιηθεί στις 31 Ιανουαρίου στο Staples Center του Λος Αντζελες.
Εκτός από την Beyonce και την Taylor Swift τις επιτυχίες τους θα ερμηνεύσουν στη λαμπερή βραδιά και οι: Black Eyed Peas, Lady Antebellum και Maxwell.
Μεγάλο φαβορί των 52ων βραβείων Grammy είναι η Beyonce, η οποία διεκδικεί δέκα συνολικά βραβεία.
Η Taylor Swift έχει οκτώ υποψηφιότητες ενώ οι: Black Eyed Peas, Maxwell και Kanye West απέσπασαν από έξι υποψηφιότητες ο καθένας. Ο David Guetta, ο Jay-Z και η Lady Gaga διεκδικούν από πέντε βραβεία ο καθένας.
Εκτός από την Beyonce και την Taylor Swift τις επιτυχίες τους θα ερμηνεύσουν στη λαμπερή βραδιά και οι: Black Eyed Peas, Lady Antebellum και Maxwell.
Μεγάλο φαβορί των 52ων βραβείων Grammy είναι η Beyonce, η οποία διεκδικεί δέκα συνολικά βραβεία.
Η Taylor Swift έχει οκτώ υποψηφιότητες ενώ οι: Black Eyed Peas, Maxwell και Kanye West απέσπασαν από έξι υποψηφιότητες ο καθένας. Ο David Guetta, ο Jay-Z και η Lady Gaga διεκδικούν από πέντε βραβεία ο καθένας.
Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009
«Είναι νεκρή διότι ήθελε να έχει ένα πιο σφιχτό πισινό»
Πριν απο μερικά χρόνια, η υποτίμηση του νομίσματος της Αργεντινής, μετέτρεψε το Μπουένος Άιρες σε μια από τις πιο φτηνές μεγαλουπόλεις του κόσμου, με τους τουρίστες να σπεύδουν μέσω οργανωμένων πακέτων διακοπών, που συνδύαζαν τα αξιοθέατα, τα μαθήματα ταγκό, και την επίσκεψη στο πλαστικό χειρούργο.
Τα Facelifts, οι ανορθώσεις στήθους, οι επιδιορθώσεις της μύτης, η αφαίρεση λίπους, ακόμη και οι μεγεθύνσεις πέους, γνώρισαν πιένες, καθώς οι τιμές της Αργεντινής ήταν κατά πολύ χαμηλότερες από τις αντίστοιχες στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Κι όλα αυτά, χωρίς καμία ανησυχία για τις ικανότητες ή μη των πλαστικών χειρούργων. Όπως λέει ο Dr Raul Banegas, «Οι γυναίκες της Αργεντινής έχουν ψύχωση με τη φυσική τους ομορφιά, οπότε είμαστε και οι καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε». Και ενώ οι τουρίστες επέστρεφαν στις πατρίδες τους κατενθουσιασμένοι με τα νέα τους σώματα, στην Αργεντινή άρχισε να συζητιέται στα σοβαρά, η πίεση που ασκείται στις γυναίκες, ιδίως στις νέες, προκειμένου να συμμορφωθούν με τη κουλτούρα του αδυνατίσματος, που προβάλλεται κυρίως από τα μοντέλα και τους αστέρες του σινεμά.
Η κυβέρνηση της χώρας ανταποκρίθηκε στα συνεχώς αυξανόμενα περιστατικά «ανορεξίας», που μόνο η Ιαπωνία τα ξεπερνά, και εισήγαγε νομοθεσία η οποία υποχρεώνει τους κατασκευαστές ενδυμάτων και τα καταστήματα πώλησης, να διαθέτουν και μεγάλα νούμερα, αλλιώς θα τους επιβάλλεται τσουχτερό χρηματικό πρόστιμο.
Αυτό από μόνο του δεν σημαίνει και πολλά για την 22χρονη τραπεζική υπάλληλο Adriana, που είναι πεπεισμένη ότι ο αποτέτοιος της παραείναι μεγάλος ώστε να μπορεί να εμφανιστεί στη παραλία φορώντας στρινγκάκι, που στην Αργεντινή το αποκαλούν colaless, (στα ισπανικά σημαίνει «χωρίς γλουτούς»). Δεν την ενδιαφέρει που οι πληθωρικές καμπύλες της θυμίζουν αυτό που κάποτε θεωρούταν το ιδανικό λατινοαμερικανικό θηλυκό κορμί (του στυλ Jennifer Lopez). Η Adriana μαζεύει λεφτά για να προχωρήσει σε «σμίκρυνση» των γλουτών της ή αλλιώς γλουτοπλαστική. «Οι γονείς μου νομίζουν πως τρελάθηκα, αλλά οι φίλες μου με καταλαβαίνουν…», λέει.
Όμως ενώ η Adriana ονειρεύεται σμικρύνσεις, οι περισσότεροι Αργεντίνοι αλλά και τουρίστες, επιθυμούν μια πιο «γενναιόδωρη» επέμβαση. Οι κλινικές τους προσφέρουν επιλογές όπως: εμφυτεύματα σιλικόνης, ή μια διαδικασία με την οποία αφαιρείται λίπος από ένα μέρος του σώματος και τοποθετείται στους γλουτούς. Με τον καιρό, οι «ασθενείς» επανέρχονται, και μπορούν επιτέλους να συμμετέχουν σε μαθήματα ταγκό, κουνώντας και επιδεικνύοντας τα ανανεωμένα τους σώματα, με κλασικό αργεντίνικο τρόπο.
Πρόσφατα όμως, ο θάνατος μιας πρώην Miss Argentina, μετά από μια επέμβαση ρουτίνας, έχει αναθερμάνει τη μακροχρόνια διαμάχη σχετικά με την εξάπλωση των επεμβάσεων πλαστικής χειρουργικής στη χώρα. Η Solange Magnano, που είχε στεφθεί Miss Argentina το 1994, οδηγήθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, λίγη ώρα μετά που υποβλήθηκε σε γλουτοπλαστική, με σκοπό τη σύσφιξη των γλουτών της. Πέθανε όμως από πνευμονικό οίδημα τρεις μόλις ημέρες μετά την εισαγωγή της στην εντατική.
Ο φίλος της κοπέλας και σχεδιαστής μόδας Robert Piazza, ανέφερε πως η 38χρονη καλλονή, που άφησε πίσω της δυο παιδιά και έναν σύζυγο, είχε εμμονή με τη βελτίωση της εμφάνισης της, καθώς έβλεπε πως η καριέρα της ως μοντέλο πλησιάζει προς το τέλος της. «Η Solange ήταν ένα κορίτσι που τα είχε όλα» λέει. «Ζούσε τη ζωή μιας θεάς, όλοι τη ζήλευαν. Τώρα όμως είναι νεκρή διότι ήθελε να έχει ένα πιο σφιχτό πισινό. Πέθανε λόγω της ψύχωσης που είχε με την ομορφιά της».
Ο Piazza ζητάει να διερευνηθούν οι συνθήκες της κλινικής στην οποία έγινε η μοιραία χειρουργική επέμβαση, λέγοντας πως η φίλη του έκανε το λάθος να εμπιστευτεί τις τηλεοπτικές και άλλες διαφημίσεις, που ισχυρίζονται ότι η κυτταρίτιδα μπορεί να εξαφανισθεί με μία μόνο ένεση. Κατακρίνει τη κοινωνία στην οποία ο ναρκισσισμός ευδοκιμεί, και η νιότη με την ομορφιά έχουν υπερτιμηθεί κατά πολύ. «Δεν καταλαβαίνουν πως η γοητεία δεν έχει σχέση με την ομορφιά», λέει.
Ο σχολιασμός του Piazza, δίνει μια εξήγηση για τη ψύχωση της Αργεντινής με την αισθητική χειρουργική. Περίπου 500.000 επεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν πέρυσι σε όλη τη χώρα, κάτι που αποτελεί μια αύξηση της τάξης του 60% μέσα σε 5 μόλις χρόνια.
Πολλές από αυτές τις, υποτίθεται, επεμβάσεις ρουτίνας, γίνονται σε αλλοδαπούς που σπεύδουν στην Αργεντινή λόγω της κατάρρευσης του peso το 2002, που καθιστά το κόστος των επεμβάσεων άκρως ελκυστικό. Η περίπτωση όμως της Solange, είναι απλά η πιο προβεβλημένη από μια ολόκληρη σειρά παρόμοιων δυσάρεστων περιστατικών. Το περασμένο καλοκαίρι, μια 43χρονη Χιλιανή πέθανε στην επαρχία Mendoza της Αργεντινής μετά από τριπλή πλαστική εγχείρηση. Ένας δημοτικός σύμβουλος της επαρχίας Chaco, βρίσκεται σε κώμα από τον Ιούλιο του 2008, έχοντας υποβληθεί σε επέμβαση λιποαναρρόφησης.
Τα Facelifts, οι ανορθώσεις στήθους, οι επιδιορθώσεις της μύτης, η αφαίρεση λίπους, ακόμη και οι μεγεθύνσεις πέους, γνώρισαν πιένες, καθώς οι τιμές της Αργεντινής ήταν κατά πολύ χαμηλότερες από τις αντίστοιχες στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Κι όλα αυτά, χωρίς καμία ανησυχία για τις ικανότητες ή μη των πλαστικών χειρούργων. Όπως λέει ο Dr Raul Banegas, «Οι γυναίκες της Αργεντινής έχουν ψύχωση με τη φυσική τους ομορφιά, οπότε είμαστε και οι καλύτεροι σε αυτό που κάνουμε». Και ενώ οι τουρίστες επέστρεφαν στις πατρίδες τους κατενθουσιασμένοι με τα νέα τους σώματα, στην Αργεντινή άρχισε να συζητιέται στα σοβαρά, η πίεση που ασκείται στις γυναίκες, ιδίως στις νέες, προκειμένου να συμμορφωθούν με τη κουλτούρα του αδυνατίσματος, που προβάλλεται κυρίως από τα μοντέλα και τους αστέρες του σινεμά.
Η κυβέρνηση της χώρας ανταποκρίθηκε στα συνεχώς αυξανόμενα περιστατικά «ανορεξίας», που μόνο η Ιαπωνία τα ξεπερνά, και εισήγαγε νομοθεσία η οποία υποχρεώνει τους κατασκευαστές ενδυμάτων και τα καταστήματα πώλησης, να διαθέτουν και μεγάλα νούμερα, αλλιώς θα τους επιβάλλεται τσουχτερό χρηματικό πρόστιμο.
Αυτό από μόνο του δεν σημαίνει και πολλά για την 22χρονη τραπεζική υπάλληλο Adriana, που είναι πεπεισμένη ότι ο αποτέτοιος της παραείναι μεγάλος ώστε να μπορεί να εμφανιστεί στη παραλία φορώντας στρινγκάκι, που στην Αργεντινή το αποκαλούν colaless, (στα ισπανικά σημαίνει «χωρίς γλουτούς»). Δεν την ενδιαφέρει που οι πληθωρικές καμπύλες της θυμίζουν αυτό που κάποτε θεωρούταν το ιδανικό λατινοαμερικανικό θηλυκό κορμί (του στυλ Jennifer Lopez). Η Adriana μαζεύει λεφτά για να προχωρήσει σε «σμίκρυνση» των γλουτών της ή αλλιώς γλουτοπλαστική. «Οι γονείς μου νομίζουν πως τρελάθηκα, αλλά οι φίλες μου με καταλαβαίνουν…», λέει.
Όμως ενώ η Adriana ονειρεύεται σμικρύνσεις, οι περισσότεροι Αργεντίνοι αλλά και τουρίστες, επιθυμούν μια πιο «γενναιόδωρη» επέμβαση. Οι κλινικές τους προσφέρουν επιλογές όπως: εμφυτεύματα σιλικόνης, ή μια διαδικασία με την οποία αφαιρείται λίπος από ένα μέρος του σώματος και τοποθετείται στους γλουτούς. Με τον καιρό, οι «ασθενείς» επανέρχονται, και μπορούν επιτέλους να συμμετέχουν σε μαθήματα ταγκό, κουνώντας και επιδεικνύοντας τα ανανεωμένα τους σώματα, με κλασικό αργεντίνικο τρόπο.
Πρόσφατα όμως, ο θάνατος μιας πρώην Miss Argentina, μετά από μια επέμβαση ρουτίνας, έχει αναθερμάνει τη μακροχρόνια διαμάχη σχετικά με την εξάπλωση των επεμβάσεων πλαστικής χειρουργικής στη χώρα. Η Solange Magnano, που είχε στεφθεί Miss Argentina το 1994, οδηγήθηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο, λίγη ώρα μετά που υποβλήθηκε σε γλουτοπλαστική, με σκοπό τη σύσφιξη των γλουτών της. Πέθανε όμως από πνευμονικό οίδημα τρεις μόλις ημέρες μετά την εισαγωγή της στην εντατική.
Ο φίλος της κοπέλας και σχεδιαστής μόδας Robert Piazza, ανέφερε πως η 38χρονη καλλονή, που άφησε πίσω της δυο παιδιά και έναν σύζυγο, είχε εμμονή με τη βελτίωση της εμφάνισης της, καθώς έβλεπε πως η καριέρα της ως μοντέλο πλησιάζει προς το τέλος της. «Η Solange ήταν ένα κορίτσι που τα είχε όλα» λέει. «Ζούσε τη ζωή μιας θεάς, όλοι τη ζήλευαν. Τώρα όμως είναι νεκρή διότι ήθελε να έχει ένα πιο σφιχτό πισινό. Πέθανε λόγω της ψύχωσης που είχε με την ομορφιά της».
Ο Piazza ζητάει να διερευνηθούν οι συνθήκες της κλινικής στην οποία έγινε η μοιραία χειρουργική επέμβαση, λέγοντας πως η φίλη του έκανε το λάθος να εμπιστευτεί τις τηλεοπτικές και άλλες διαφημίσεις, που ισχυρίζονται ότι η κυτταρίτιδα μπορεί να εξαφανισθεί με μία μόνο ένεση. Κατακρίνει τη κοινωνία στην οποία ο ναρκισσισμός ευδοκιμεί, και η νιότη με την ομορφιά έχουν υπερτιμηθεί κατά πολύ. «Δεν καταλαβαίνουν πως η γοητεία δεν έχει σχέση με την ομορφιά», λέει.
Ο σχολιασμός του Piazza, δίνει μια εξήγηση για τη ψύχωση της Αργεντινής με την αισθητική χειρουργική. Περίπου 500.000 επεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν πέρυσι σε όλη τη χώρα, κάτι που αποτελεί μια αύξηση της τάξης του 60% μέσα σε 5 μόλις χρόνια.
Πολλές από αυτές τις, υποτίθεται, επεμβάσεις ρουτίνας, γίνονται σε αλλοδαπούς που σπεύδουν στην Αργεντινή λόγω της κατάρρευσης του peso το 2002, που καθιστά το κόστος των επεμβάσεων άκρως ελκυστικό. Η περίπτωση όμως της Solange, είναι απλά η πιο προβεβλημένη από μια ολόκληρη σειρά παρόμοιων δυσάρεστων περιστατικών. Το περασμένο καλοκαίρι, μια 43χρονη Χιλιανή πέθανε στην επαρχία Mendoza της Αργεντινής μετά από τριπλή πλαστική εγχείρηση. Ένας δημοτικός σύμβουλος της επαρχίας Chaco, βρίσκεται σε κώμα από τον Ιούλιο του 2008, έχοντας υποβληθεί σε επέμβαση λιποαναρρόφησης.
Η κεντρική σκηνή του θεάτρου άδειασε…
Οι φωτεινές επιγραφές του θεάτρου σβήνουν η μία μετά την άλλη. Το έργο κατεβαίνει. Οι ηθοποιοί του αποσύρονται. Υπήρξαν κορυφαίοι. Μεγάλοι τραγωδοί για πολλές δεκαετίες κοντά μισό αιώνα. Πρωταγωνιστές σκηνοθέτες και διευθυντές μαζί ανέβασαν έπαιξαν διηύθυναν πολλά έργα.
Κ’ ήταν τόση η επιτυχία και η δύναμη που τους έδωσε η επιτυχία που διηύθυναν στη συνέχεια και τις ζωές των άλλων έξω απ’ το θέατρό τους.
Κ’ οι άλλοι το αποδέχονταν .Το αποζητούσαν κι όλα.
Γιατί είναι λιγότερο ζόρικα όταν ορίζουν τη ζωή σου .
Ξεχνιέσαι, περνάς καλά παίζεις σε έργο που γνωρίζεις το φινάλε…Θαρρείς πως κάθε συμφορά τελειώνει με την αυλαία. Ψήνεσαι ότι όλο και κάποιος θα σε χειροκροτήσει, ότι εσύ είσαι για άλλα σπουδαία πράματα κι ότι εδώ απλώς ρολάκια υποδύεσαι .. Και πάντα έχεις τη ”καβάτζα” πως άλλος στήνει τη πλοκή και σε εκμεταλλεύεται για το δικό του το συμφέρον.
Οι επαγγελματίες θεατρίνοι σκηνοθετούσαν διηύθυναν και όριζαν την πραγματικότητα ενώ ταυτόχρονα οι ίδιοι παίζανε στην κεντρική σκηνή θέατρο μέσα στο θέατρο της πραγματικότητας .
Και οι δικές τους παραστάσεις ήταν έργα τέχνης κι εκείνοι ήταν οι αρτίστες οι μεγάλοι .Οι υπόλοιποι από κάτω ξοδεύονταν σε ρόλους ”τριτάτζες” μα χρήσιμους για την έκβαση του έργου που οι πρωταγωνιστές έγραφαν .
Οι Μεγάλοι δάσκαλοι καλλιτέχνες συναγελάζονταν και με καθηγητές και με παιδιά της πιάτσας και με της εκκλησίας και με γελωτοποιούς και με νοικοκυραίους και με αεριτζήδες σφουγκοκολάριους .Κομπιναδόρους έβαζαν να τους ντουμπλάρουν σε επικίνδυνες σκηνές, γελωτοποιούς σε βαρετές παραστάσεις ,αεριτζήδες ”ηθοποιούς ” σε κάτι επετείους η όταν αρρώσταιναν …Τους άλλους τους είχαν για τις καθαρές δουλειές που όσο πέρναγαν τα χρόνια όμως όλο και λιγόστευαν.
Σιγά σιγά κ’ οι παρακατιανοί πήραν τα πάνω τους .Έμαθαν μυστικά ,χειρίστηκαν υποθέσεις στα παρασκήνια ,συνεταιρίστηκαν με λαϊκές οργανωμένες δυνάμεις κι αυλικούς χώθηκαν σε χώρους ”πριβέ” έκαναν ”κονέ” έβγαλαν λεφτά πολλά. Όμως μπροστά στους Μεγάλους αρτίστες στους πρώτους διδάξαντες ”βάραγαν ” προσοχή.
Γιατί το πεζοδρόμιο σου μαθαίνει ένα πράμα: Πετυχαίνει ο υπομονετικός που δείχνει σέβας. Το πεζοδρόμιο και η πιάτσα όμως δεν σου μαθαίνει ένα άλλο πράμα :Το ταλέντο. Αυτό η το’ χεις η δεν το ‘χεις. Η κληρονομιά στο θέατρο είναι αέρας κοπανιστός. Άπαξ και κατεβεί το έργο δεν μένει τίποτα στη σκηνή εκτός από κάτι διπλό- τριπλό χρεωμένα σκηνικά κάτι σκονάκια με ατάκες κάτι σκιές απ’ τα παρασκήνια …. Το έργο κατέβηκε. Το κοινό αδημονεί για τους επόμενους που θα γράψουν το καινούριο έργο που θα μοιράσουν ρόλους στους εαυτούς τους και στο κοινό . Θα ‘χουν άραγε το ταλέντο των προηγούμενων ; Θα πετύχει η παράσταση; Το ποιοι θα είναι ουδένα ενδιαφέρει…Γατί αυτή είναι η φύση του θεάτρου : Άπαξ και είσαι πάνω στη σκηνή είσαι μονάχα ο ρόλος σου στο έργο.
Ιδού! Η Σκηνή Άδειασε….
Κ’ ήταν τόση η επιτυχία και η δύναμη που τους έδωσε η επιτυχία που διηύθυναν στη συνέχεια και τις ζωές των άλλων έξω απ’ το θέατρό τους.
Κ’ οι άλλοι το αποδέχονταν .Το αποζητούσαν κι όλα.
Γιατί είναι λιγότερο ζόρικα όταν ορίζουν τη ζωή σου .
Ξεχνιέσαι, περνάς καλά παίζεις σε έργο που γνωρίζεις το φινάλε…Θαρρείς πως κάθε συμφορά τελειώνει με την αυλαία. Ψήνεσαι ότι όλο και κάποιος θα σε χειροκροτήσει, ότι εσύ είσαι για άλλα σπουδαία πράματα κι ότι εδώ απλώς ρολάκια υποδύεσαι .. Και πάντα έχεις τη ”καβάτζα” πως άλλος στήνει τη πλοκή και σε εκμεταλλεύεται για το δικό του το συμφέρον.
Οι επαγγελματίες θεατρίνοι σκηνοθετούσαν διηύθυναν και όριζαν την πραγματικότητα ενώ ταυτόχρονα οι ίδιοι παίζανε στην κεντρική σκηνή θέατρο μέσα στο θέατρο της πραγματικότητας .
Και οι δικές τους παραστάσεις ήταν έργα τέχνης κι εκείνοι ήταν οι αρτίστες οι μεγάλοι .Οι υπόλοιποι από κάτω ξοδεύονταν σε ρόλους ”τριτάτζες” μα χρήσιμους για την έκβαση του έργου που οι πρωταγωνιστές έγραφαν .
Οι Μεγάλοι δάσκαλοι καλλιτέχνες συναγελάζονταν και με καθηγητές και με παιδιά της πιάτσας και με της εκκλησίας και με γελωτοποιούς και με νοικοκυραίους και με αεριτζήδες σφουγκοκολάριους .Κομπιναδόρους έβαζαν να τους ντουμπλάρουν σε επικίνδυνες σκηνές, γελωτοποιούς σε βαρετές παραστάσεις ,αεριτζήδες ”ηθοποιούς ” σε κάτι επετείους η όταν αρρώσταιναν …Τους άλλους τους είχαν για τις καθαρές δουλειές που όσο πέρναγαν τα χρόνια όμως όλο και λιγόστευαν.
Σιγά σιγά κ’ οι παρακατιανοί πήραν τα πάνω τους .Έμαθαν μυστικά ,χειρίστηκαν υποθέσεις στα παρασκήνια ,συνεταιρίστηκαν με λαϊκές οργανωμένες δυνάμεις κι αυλικούς χώθηκαν σε χώρους ”πριβέ” έκαναν ”κονέ” έβγαλαν λεφτά πολλά. Όμως μπροστά στους Μεγάλους αρτίστες στους πρώτους διδάξαντες ”βάραγαν ” προσοχή.
Γιατί το πεζοδρόμιο σου μαθαίνει ένα πράμα: Πετυχαίνει ο υπομονετικός που δείχνει σέβας. Το πεζοδρόμιο και η πιάτσα όμως δεν σου μαθαίνει ένα άλλο πράμα :Το ταλέντο. Αυτό η το’ χεις η δεν το ‘χεις. Η κληρονομιά στο θέατρο είναι αέρας κοπανιστός. Άπαξ και κατεβεί το έργο δεν μένει τίποτα στη σκηνή εκτός από κάτι διπλό- τριπλό χρεωμένα σκηνικά κάτι σκονάκια με ατάκες κάτι σκιές απ’ τα παρασκήνια …. Το έργο κατέβηκε. Το κοινό αδημονεί για τους επόμενους που θα γράψουν το καινούριο έργο που θα μοιράσουν ρόλους στους εαυτούς τους και στο κοινό . Θα ‘χουν άραγε το ταλέντο των προηγούμενων ; Θα πετύχει η παράσταση; Το ποιοι θα είναι ουδένα ενδιαφέρει…Γατί αυτή είναι η φύση του θεάτρου : Άπαξ και είσαι πάνω στη σκηνή είσαι μονάχα ο ρόλος σου στο έργο.
Ιδού! Η Σκηνή Άδειασε….
Νίκος Μάνεσης: “Με παρακαλούσαν να μην πω πράγματα”
Ο παρουσιαστής του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Alpha τα Σαββατοκύριακα Νίκος Μάνεσης ξεκαθαρίζει τα περί gay στην ελληνική τηλεόραση και σχολιάζει την αποχώρηση του Νίκου Ευαγγελάτου από τον ΑΝΤ1. “Ήταν απόφασή μου. Δεν με μαστίγωσε κανείς να κάνω δελτίο ειδήσεων. Απλώς έκρινα ότι ήταν η πιο συμφέρουσα πρόταση που είχα από το κανάλι μου. Λόγω της κρίσης και των δεδομένων της τηλεόρασης, αν και είχα πει ότι δεν θα ξανακάνω δελτίο, είπα το «ναι» κι έτσι επέστρεψα” αποκάλυψε γεμάτος ειλικρίνεια ο Νίκος Μάνεσης για τη νέα θέση του.
Μάλιστα αναφέρθηκε και στους τηλεοπτικούς gay: “Είμαι παρορμητικός και ποτέ δεν φοβάμαι να εκφράσω την άποψή μου. Απλώς δεν είμαι άνθρωπος των δημοσίων σχέσεων και δεν πάω σε δεξιώσεις. Επίσης εγώ γιορτάζω μια φορά το χρόνο τα γενέθλιά μου και όχι τέσσερις. Δεν θέλω να βγάλω κασέτες και να σου πω ποιοι με παρακαλούσαν να μην πω πράγματα. Δεν μιλάω ξανά και δεν επανέρχομαι.
Κάποιοι με κανιβάλισαν! Όποιος θέλει εξηγήσεις το ξέρουν το γραφείο μου” δήλωσε ο δημοσιογράφος. Βέβαια μίλησε και για την απομάκρυνση του Νίκου Ευαγγελάτου από τον AΝΤ1. “Ο Νίκος είναι άξιος επαγγελματίας και έχει κάνει σωστές και λάθος κινήσεις. Μην τα φορτώνουν όλα όμως σε αυτόν.
Δεν είναι επιλογή του παρουσιαστή να πάει ένα βήμα πίσω την ενημέρωση και να προωθηθεί η ψυχαγωγία για να έρθουν τα λεγόμενα νεανικά κοινά. Έχει ένα σχεδιασμό ο σταθμός και λογικό ήταν να υπάρξουν απώλειες από την ενημέρωση. Άρα μην τα φορτώνουμε όλα στον Ευαγγελάτο που αποχώρησε από το κανάλι” είπε ο δημοσιογράφος-παρουσιαστής, που πρόκειται να γίνει για δεύτερη φορά μπαμπάς.
Μάλιστα αναφέρθηκε και στους τηλεοπτικούς gay: “Είμαι παρορμητικός και ποτέ δεν φοβάμαι να εκφράσω την άποψή μου. Απλώς δεν είμαι άνθρωπος των δημοσίων σχέσεων και δεν πάω σε δεξιώσεις. Επίσης εγώ γιορτάζω μια φορά το χρόνο τα γενέθλιά μου και όχι τέσσερις. Δεν θέλω να βγάλω κασέτες και να σου πω ποιοι με παρακαλούσαν να μην πω πράγματα. Δεν μιλάω ξανά και δεν επανέρχομαι.
Κάποιοι με κανιβάλισαν! Όποιος θέλει εξηγήσεις το ξέρουν το γραφείο μου” δήλωσε ο δημοσιογράφος. Βέβαια μίλησε και για την απομάκρυνση του Νίκου Ευαγγελάτου από τον AΝΤ1. “Ο Νίκος είναι άξιος επαγγελματίας και έχει κάνει σωστές και λάθος κινήσεις. Μην τα φορτώνουν όλα όμως σε αυτόν.
Δεν είναι επιλογή του παρουσιαστή να πάει ένα βήμα πίσω την ενημέρωση και να προωθηθεί η ψυχαγωγία για να έρθουν τα λεγόμενα νεανικά κοινά. Έχει ένα σχεδιασμό ο σταθμός και λογικό ήταν να υπάρξουν απώλειες από την ενημέρωση. Άρα μην τα φορτώνουμε όλα στον Ευαγγελάτο που αποχώρησε από το κανάλι” είπε ο δημοσιογράφος-παρουσιαστής, που πρόκειται να γίνει για δεύτερη φορά μπαμπάς.
Η Ζέτα Δούκα μιλάει για τη νευρική ανορεξία
Η πρόεδρος μιας “ΑΝΑΣΑΣ” ζωής, η Ζέτα Δούκα, η οποία ως έφηβη υπήρξε και η ίδια “θύμα” της νευρικής ανορεξίας και της νευρογενούς βουλιμίας, κάνει τώρα τον δικό της αγώνα κατά των Διαταραχών Πρόσληψης Τροφής.
Στην επικρατούσα άποψη όμως που θέλει τo lifestyle να οδηγεί τις νεαρές κοπέλες σε διατροφικές ακρότητες, η Ζέτα Δούκα αρνείται κατηγορηματικά την σύνδεση της μόδας και των προτύπων που προβάλει με τις Δ.Π.Τ. λέγοντας: “Η μίμηση μιας διαστρεβλωμένης εικόνας αποτελεί μόνο την αφορμή. Οι αιτίες είναι βαθιά στην ψυχοσύνθεση του ατόμου από τα πρώτα χρόνια του.
Τα άτομα που έρχονται στην ΑΝΑΣΑ δεν είναι ούτε μοντέλα, ούτε ηθοποιοί –απλώς βασανισμένοι άνθρωποι που ψάχνουν να βρουν το νόημα της ζωής τους. Ας πάψει λοιπόν η μόδα να αποτελεί τον αποδιοπομπαίο τράγο με την εμφάνιση των Δ.Π.Τ.”
Στην επικρατούσα άποψη όμως που θέλει τo lifestyle να οδηγεί τις νεαρές κοπέλες σε διατροφικές ακρότητες, η Ζέτα Δούκα αρνείται κατηγορηματικά την σύνδεση της μόδας και των προτύπων που προβάλει με τις Δ.Π.Τ. λέγοντας: “Η μίμηση μιας διαστρεβλωμένης εικόνας αποτελεί μόνο την αφορμή. Οι αιτίες είναι βαθιά στην ψυχοσύνθεση του ατόμου από τα πρώτα χρόνια του.
Τα άτομα που έρχονται στην ΑΝΑΣΑ δεν είναι ούτε μοντέλα, ούτε ηθοποιοί –απλώς βασανισμένοι άνθρωποι που ψάχνουν να βρουν το νόημα της ζωής τους. Ας πάψει λοιπόν η μόδα να αποτελεί τον αποδιοπομπαίο τράγο με την εμφάνιση των Δ.Π.Τ.”
Κατηγορείται για... κατασκοπεία ο Tom Cruise
Δεν πρόκειται για ένα ρόλο σε ταινία, αλλά για πραγματικότητα. Σύμφωνα με το TMZ ο Tom Cruise κατηγορείται από περιοδικό ότι έβαλε κοριούς στο τηλέφωνο του εκδότη του. Οι υπεύθυνοι του TMZ ισχυρίζονται ότι έχουν στα χέρια τους χαρτιά που αποδεικνύουν τα λεγόμενά τους και πως ήδη έχει γίνει αγωγή στον ηθοποιό.
Την αίτηση έκανε ο Michael Davis Sapir με τον οποίο ο Cruise έχει προηγούμενα. Πριν από οκτώ χρόνια, το 2001 συγκεκριμένα ο ηθοποιός είχε κάνει μήνυση στον Sapir ζητώντας του 100 εκατομμύρια δολάρια για δημοσίευση ψευδών ειδήσεων.
Ο εκδότης ισχυριζόταν ότι έχει στα χέρια του κασέτα στην οποία αποδεικνύεται ότι ο Cruise είναι gay. Λίγο καιρό μετά οι δύο πλευρές προχώρησαν σε συμβιβασμό. Τώρα οι όροι αντιστρέφονται και ο Sapir ζητάει 5 εκατομμύρια δολάρια το λιγότερο για τα όσα λέει ότι του έκανε ο ηθοποιός. Τονίζει ότι οι κοριοί είχαν μπει λίγο μετά την υπόθεση εκείνη.
Την αίτηση έκανε ο Michael Davis Sapir με τον οποίο ο Cruise έχει προηγούμενα. Πριν από οκτώ χρόνια, το 2001 συγκεκριμένα ο ηθοποιός είχε κάνει μήνυση στον Sapir ζητώντας του 100 εκατομμύρια δολάρια για δημοσίευση ψευδών ειδήσεων.
Ο εκδότης ισχυριζόταν ότι έχει στα χέρια του κασέτα στην οποία αποδεικνύεται ότι ο Cruise είναι gay. Λίγο καιρό μετά οι δύο πλευρές προχώρησαν σε συμβιβασμό. Τώρα οι όροι αντιστρέφονται και ο Sapir ζητάει 5 εκατομμύρια δολάρια το λιγότερο για τα όσα λέει ότι του έκανε ο ηθοποιός. Τονίζει ότι οι κοριοί είχαν μπει λίγο μετά την υπόθεση εκείνη.
Σταθερά στην κορυφή η Susan Boyle
Η Susan Boyle παραμένει για τέταρτη εβδομάδα στην πρώτη θέση του βρετανικού άλμπουμ chart με το "I Dreamed A Dreamed".
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Michael Buble με το "Crazy Love" ενώ στην τρίτη θέση ακολουθούν οι Black Eyed Peas με το "The End". Την τέταρτη θέση κατέλαβε η Lady Gaga με το "The Fame" ενώ το top 5 συμπληρώνουν οι Jls με το ομότιτλο άλμπουμ τους.
Οσον αφορά το βρετανικό singles chart, οι Rage Against The Machine κατέκτησαν την κορυφή με το "Killing In The Name". Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Joe Mcelderry με το "The Climb" ενώ στην τρίτη θέση ακολουθεί η Lady Gaga με τη νέα επιτυχία της "Bad Romance". Στην τέταρτη θέση βρίσκεται πλέον η Animated All Star Band του Peter Kay με το "The Official Bbc Children In Need Medley" ενώ μία θέση χαμηλότερα ακολουθούν οι 3oh3 και η Katy Perry με το "Starstrukk".
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Michael Buble με το "Crazy Love" ενώ στην τρίτη θέση ακολουθούν οι Black Eyed Peas με το "The End". Την τέταρτη θέση κατέλαβε η Lady Gaga με το "The Fame" ενώ το top 5 συμπληρώνουν οι Jls με το ομότιτλο άλμπουμ τους.
Οσον αφορά το βρετανικό singles chart, οι Rage Against The Machine κατέκτησαν την κορυφή με το "Killing In The Name". Στη δεύτερη θέση βρίσκεται ο Joe Mcelderry με το "The Climb" ενώ στην τρίτη θέση ακολουθεί η Lady Gaga με τη νέα επιτυχία της "Bad Romance". Στην τέταρτη θέση βρίσκεται πλέον η Animated All Star Band του Peter Kay με το "The Official Bbc Children In Need Medley" ενώ μία θέση χαμηλότερα ακολουθούν οι 3oh3 και η Katy Perry με το "Starstrukk".
Η Spears σχολιάζει τα «γελοία» άρθρα που έχουν γραφτεί για εκείνη
Τα 75 πιο "γελοία" άρθρα που δημοσιεύτηκαν για την ίδια μέσα στο 2009 παρουσιάζει στην ιστοσελίδα της η Britney Spears.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, μόνο φέτος είδαν το φως της δημοσιότητας περισσότερα από 13.000 άρθρα, πολλά από τα οποία ήταν "εντελώς γελοία ή απλώς επιθετικά". "Κρατήσαμε όσα θεωρήσαμε τα πιο γελοία" γράφει το κείμενο παρουσιάζοντας τα "75 πιο ανόητα άρθρα για την Britney Spears".
Στον κατάλογο περιλαμβάνεται το ρεπορτάζ μιας αγγλικής εφημερίδας που αποκαλύπτει ότι η οικογένεια της τραγουδίστριας έτρωγε σκίουρους όταν περιπλανιόταν με τροχόσπιτο, την εποχή που η ίδια ήταν παιδί. Σε άλλο ρεπορτάζ υποστηρίζεται ότι η σταρ εγκατέστησε μια μπάρα για στριπτίζ σε δωμάτιο ξενοδοχείου για να κρατιέται σε φόρμα. Ο ανώνυμος πληροφοριοδότης της εφημερίδας έλεγε ότι "η Britney λατρεύει να χορεύει γύρω από την μπάρα"
προσθέτοντας ότι "θέλει να μπορεί να το κάνει στην ησυχία του δωματίου της".
Την πρώτη θέση πάντως κατέλαβε μια "ιστορία αγάπης": σύμφωνα με την Ντέιλι Μίρορ, η Britney φλέρταρε με τον Ινδό χορογράφο Sandip Soparrkar, πληροφορία που η ίδια χαρακτηρίζει απλώς φαιδρή.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, μόνο φέτος είδαν το φως της δημοσιότητας περισσότερα από 13.000 άρθρα, πολλά από τα οποία ήταν "εντελώς γελοία ή απλώς επιθετικά". "Κρατήσαμε όσα θεωρήσαμε τα πιο γελοία" γράφει το κείμενο παρουσιάζοντας τα "75 πιο ανόητα άρθρα για την Britney Spears".
Στον κατάλογο περιλαμβάνεται το ρεπορτάζ μιας αγγλικής εφημερίδας που αποκαλύπτει ότι η οικογένεια της τραγουδίστριας έτρωγε σκίουρους όταν περιπλανιόταν με τροχόσπιτο, την εποχή που η ίδια ήταν παιδί. Σε άλλο ρεπορτάζ υποστηρίζεται ότι η σταρ εγκατέστησε μια μπάρα για στριπτίζ σε δωμάτιο ξενοδοχείου για να κρατιέται σε φόρμα. Ο ανώνυμος πληροφοριοδότης της εφημερίδας έλεγε ότι "η Britney λατρεύει να χορεύει γύρω από την μπάρα"
προσθέτοντας ότι "θέλει να μπορεί να το κάνει στην ησυχία του δωματίου της".
Την πρώτη θέση πάντως κατέλαβε μια "ιστορία αγάπης": σύμφωνα με την Ντέιλι Μίρορ, η Britney φλέρταρε με τον Ινδό χορογράφο Sandip Soparrkar, πληροφορία που η ίδια χαρακτηρίζει απλώς φαιδρή.
Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009
To εφιαλτικό δείπνο των Beckham με τους Cruz – Holmes
Την περιγραφή έκανε στην ιστοσελίδα του περιοδικού Usmagazine.com ο ίδιος ο David Beckham και το χαρακτήρισε ως το πιο εφιαλτικό δείπνο που είχε ποτέ. Μαζί με τη σύζυγό του Victoria και τους πολύ καλούς του φίλους αποφάσισαν να παίξουν ένα παιχνίδι την ώρα του δείπνου. Έπρεπε ένας – ένας να τραγουδάει κάτι που ο David Beckham δεν κάνει με ιδιαίτερη επιτυχία.
Εκείνη τη στιγμή είδε ένα φίλο του σε ένα άλλο τραπέζι και του έστειλε μήνυμα στο κινητό ζητώντας του να τον φωνάξει για να γλιτώσει. Ο David Beckham πάντως αυτές τις ημέρες έχει εγκαταλείψει την Καλιφόρνια και μόλις το Σάββατο έφτασε στο Λονδίνο μαζί με τους γιους του για να περάσουν τις γιορτές με την οικογένειά του. Μαζί τους μέσα στις επόμενες ημέρες θα είναι βέβαια και η μητέρα τους Victoria.
Εκείνη τη στιγμή είδε ένα φίλο του σε ένα άλλο τραπέζι και του έστειλε μήνυμα στο κινητό ζητώντας του να τον φωνάξει για να γλιτώσει. Ο David Beckham πάντως αυτές τις ημέρες έχει εγκαταλείψει την Καλιφόρνια και μόλις το Σάββατο έφτασε στο Λονδίνο μαζί με τους γιους του για να περάσουν τις γιορτές με την οικογένειά του. Μαζί τους μέσα στις επόμενες ημέρες θα είναι βέβαια και η μητέρα τους Victoria.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)