Τρίτη 22 Δεκεμβρίου 2009

Νίκος Μάνεσης: “Με παρακαλούσαν να μην πω πράγματα”

Ο παρουσιαστής του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Alpha τα Σαββατοκύριακα Νίκος Μάνεσης ξεκαθαρίζει τα περί gay στην ελληνική τηλεόραση και σχολιάζει την αποχώρηση του Νίκου Ευαγγελάτου από τον ΑΝΤ1. “Ήταν απόφασή μου. Δεν με μαστίγωσε κανείς να κάνω δελτίο ειδήσεων. Απλώς έκρινα ότι ήταν η πιο συμφέρουσα πρόταση που είχα από το κανάλι μου. Λόγω της κρίσης και των δεδομένων της τηλεόρασης, αν και είχα πει ότι δεν θα ξανακάνω δελτίο, είπα το «ναι» κι έτσι επέστρεψα” αποκάλυψε γεμάτος ειλικρίνεια ο Νίκος Μάνεσης για τη νέα θέση του.

Μάλιστα αναφέρθηκε και στους τηλεοπτικούς gay: “Είμαι παρορμητικός και ποτέ δεν φοβάμαι να εκφράσω την άποψή μου. Απλώς δεν είμαι άνθρωπος των δημοσίων σχέσεων και δεν πάω σε δεξιώσεις. Επίσης εγώ γιορτάζω μια φορά το χρόνο τα γενέθλιά μου και όχι τέσσερις. Δεν θέλω να βγάλω κασέτες και να σου πω ποιοι με παρακαλούσαν να μην πω πράγματα. Δεν μιλάω ξανά και δεν επανέρχομαι.

Κάποιοι με κανιβάλισαν! Όποιος θέλει εξηγήσεις το ξέρουν το γραφείο μου” δήλωσε ο δημοσιογράφος. Βέβαια μίλησε και για την απομάκρυνση του Νίκου Ευαγγελάτου από τον AΝΤ1. “Ο Νίκος είναι άξιος επαγγελματίας και έχει κάνει σωστές και λάθος κινήσεις. Μην τα φορτώνουν όλα όμως σε αυτόν.

Δεν είναι επιλογή του παρουσιαστή να πάει ένα βήμα πίσω την ενημέρωση και να προωθηθεί η ψυχαγωγία για να έρθουν τα λεγόμενα νεανικά κοινά. Έχει ένα σχεδιασμό ο σταθμός και λογικό ήταν να υπάρξουν απώλειες από την ενημέρωση. Άρα μην τα φορτώνουμε όλα στον Ευαγγελάτο που αποχώρησε από το κανάλι” είπε ο δημοσιογράφος-παρουσιαστής, που πρόκειται να γίνει για δεύτερη φορά μπαμπάς.