Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

Κώστας Βουτσάς: «Δεν ενοχλούμαι από τους μικρούς ρόλους»

Ο Κώστας Βουτσάς μίλησε για την ζωή του, τους μικρούς ρόλους που υποδύεται πια και την οικονομική κρίση της χώρας μας. «Υπάρχουν τρείς ηλικίες: ο νέος, ο μεσήλικας και ο «μια χαρά είσαι». Εγώ ανήκω στην τελευταία. Γι’ αυτό και δεν ενοχλούμαι από τους μικρούς ρόλους, παρότι κάποιοι κριτικοί έχουν αντίθετοι άποψη.

Μου αρκεί που είμαι απαραίτητος στο σινεμά, πως οι σκηνοθέτες δεν μου κάνουν χάρη» δήλωσε χαρακτηριστικά ο ηθοποιός για τους ρόλους που υποδύεται τώρα πια.

«Η ζωή μου έχει αξία μέχρι τη στιγμή που έγινα γνωστός. Μετά που έγινα γνωστός, έβγαζα λεφτά και έκανα την ψωνάρα μου. Δεν θέλω να πουλήσω τη ζωή μου, τα ιερά μου κειμήλια με μια αυτοβιογραφία» τόνισε ο Κώστας Βουτσάς, ο οποίος δεν θα έγραφε ποτέ την αυτοβιογραφία του. Και ποια είναι η γνώμη του για την οικονομική κρίση; « Η ζωή μας είναι τσιπούρα και φακελάκι. Όσο για τα νησιά που λένε να πουλήσουμε εγώ θα πρότεινα την εκκλησιαστική περιουσία που μας ανήκει. Αν δεν μας βάλουν χέρι απ’ έξω, αν δεν μας ρίξουν καρπαζιά δεν θα γίνουμε άνθρωποι»