Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Μάκης Χριστοδουλόπουλος: Το προσωπικό δράμα και η επιστροφή στις πίστες

Έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου και η ομογένεια στο άκουσμα του ονόματός του παραλύει. Ο λόγος για τον Μάκη Χριστοδουλόπουλο, ο οποίος μετά από μια πολύμηνη απουσία λόγω ενός προσωπικού δράματος, επέστρεψε στις πίστες. «Μου αρέσει αυτός ο τίτλος, γιατί είμαι πολύ δεμένος με την οικογένειά μου και αυτό μου δίνει μια μεγαλύτερη ευθύνη... Είμαι βαθιά θρησκευόμενο άτομο. Έτσι είχα μάθει από το σπίτι μου και αυτό συνεχίζω.

Πιστεύω στο τρίπτυχο «πατρίς, θρησκεία, οικογένεια». Ο τραγουδιστής μίλησε και για την πολύμηνη αποχή του. «Ο λόγος που έμεινα εκτός πίστας περίπου έναν χρόνο ήταν γιατί είχα περάσει ένα προσωπικό δράμα, το οποίο γνωρίζουν όλοι αλλά δεν θέλω να το συζητάω, και ήθελα να βιώσω αυτές τις στιγμές με την οικογένειά μου μακριά από όλους και από όλα». Και πρόσθεσε: «Έπαιξαν πολλά πράγματα ρόλο. Το πρώτο ότι πάντα ήθελα να δουλέψω σε αυτόν τον χώρο και το δεύτερο γιατί ήταν πολύ καλή η επιλογή των συνεργατών. Με λίγα λόγια, είναι μια πολύ δυνατή επιστροφή στην οποία πιστεύω ότι θα ανταποκριθεί και ο κόσμος».

Όσο για τους νέους τραγουδιστές δήλωσε: «Είναι μια βοήθεια τα realities για τους νέους καλλιτέχνες και αυτοί που αξίζουν επιβιώνουν». Αν όλα πάνε καλά σε δυο εβδομάδες θα κυκλοφορήσει το νέο cd του Μάκη Χριστοδουλόπουλου.