Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Γιάννης Λάτσιος: «Υπήρξαν υπερβολές που με ενόχλησαν στο διαζύγιό μου με την Ελένη»

Ο Γιάννης Λάτσιος μιλά για το διαζύγιό του με την Ελένη Μενεγάκη και απαντά σε όσους τον κατηγορούν ότι δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις για να είναι στην κριτική επιτροπή του “Dancing with the stars”.

«Ομολογώ ότι υπήρξαν κάποιες υπερβολές που με ενόχλησαν. Παρόλα αυτά, όπως είδατε, ούτε εγώ, ούτε η Ελένη βγήκαμε να κάνουμε κάποια δήλωση. Έγινε μεγάλο θέμα με μια ανακοίνωση που βγάλαμε, η οποία όμως προέκυψε γιατί άρχισαν να βγαίνουν διάφορα πράγματα στο internet σε στυλ κουίζ.

Από το να είμαστε κουίζ κι εγώ και η Ελένη για τους επόμενους δυο τρεις μήνες προτιμήσαμε να το ανακοινώσουμε» δήλωσε ο Γιάννης Λάτσιος σε ραδιοφωνική του συνέντευξη και συνέχισε αναφερόμενος στο “Dancing with the stars” λέγοντας: «Δεν θα απολογηθώ αν ξέρω ή όχι.

Έχω μια πορεία σε αυτό το χώρο. Έχω πολλά χρόνια εμπειρίας από το θέαμα. Ο χορός ανήκει στην ψυχαγωγία.

Εξάλλου, εγώ αποφεύγω να μιλάω για τεχνικά θέματα, παρόλο που ξέρω πολύ περισσότερα από όσα φαντάζεστε.»