Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Γιώργος Θεοφάνους: “Αν η κυρία Στεφανίδου θεωρεί ότι είμαι 'μια καταπιεσμένη και γελοία προσωπικότητα' τότε νιώθω περήφανος”

Φανερά ενοχλημένος με την Τατιάνα Στεφανίδου, ο Γιώργος Θεοφάνους σε μία συνέντευξη-ποταμό, μιλάει με σκληρά λόγια εναντίον της παρουσιάστριας και θυμάται όλα εκείνα τα επεισόδια που έφτασαν τη μεταξύ τους σχέση σε οριακά σημεία.

“Αν η κυρία Στεφανίδου θεωρεί ότι είμαι 'μια καταπιεσμένη και γελοία προσωπικότητα' τότε νιώθω περήφανος που αυτά τα λέει εκείνη” δηλώνει μεταξύ άλλων ο Γιώργος Θεοφάνους ο οποίος μέσα από τη συνέντευξή του, βάλει στο στόχαστρό του την δημοσιογράφο για την οποία προσθέτει: “Από την εκπομπή της Τατιάνας έφυγα κλαμένος, θυμωμένος και για τρεις μέρες πλακωνόμουν με την γυναίκα μου για την αθωότητά της να δείξει τέτοια εμπιστοσύνη.

Ο ίδιος συνέχισε σε άλλο σημείο της συνέντευξής του: “Και τι γύρισε και μου είπε η κυρία Στεφανίδου για την Ελένη (σ.σ. Μενεγάκη); 'Τι να πας να κάνεις με τέτοια νούμερα; Κανείς δεν θα σας δει! Καλύτερα λίγη ώρα σε μένα παρά στην Ελένη!”.

Όσο για τους ισχυρισμούς της Τατιάνας Στεφανίδου σε παλιότερη δική της συνέντευξη, ότι μετά από καβγά που είχαν μεταξύ τους, ο Γιώργος Θεοφάνους της έκλεισε το τηλέφωνο, ο ίδιος λέει τη δική του αλήθεια: “Στην Τατιάνα δεν έχω κλείσει το τηλέφωνο ποτέ, εκείνη μου το έκλεισε”.

Έκλεισε το θέμα με την Τατιάνα Στεφανίδου λέγοντας χαρακτηριστικά: “Η Ελένη μου βγάζει τον καλό μου εαυτό, η Τατιάνα μου βγάζει τον κακό μου εαυτό”.

Ο μουσικοσυνθέτης επίσης τόνισε: “Εγώ λέω μόνο την αλήθεια, για όλα!”. Όσο για το θέμα που έχει προκύψει με τον ίδιο και τη Sony ο ίδιος είπε: “Δεν είμαι άνθρωπος που δεν δέχομαι συγνώμη αλλά -στην περίπτωση της Sony- ένα 'συγνώμη' δεν είναι αρκετό.”

Σε ό,τι αφορά το talent show του ΑΝΤ1 στο οποίο συμμετείχε με επιτυχία ο ίδιος, σχολίασε: “Το αγάπησα το X-Factor αλλά δεν μου λείπει”.

Επίσης, δήλωσε κάτι ακόμα που πραγματικά προκαλεί ιδιαίτερη έκπληξη σε πολλούς: “Αυτή τη στιγμή δεν θέλω να γράψω τραγούδια για κανέναν”.

Όσο για τον καλό του φίλο του Ηλία Ψινάκη ο οποίος είχε δηλώσει στο παρελθόν για τον Γιώργο Θεοφάνους πως είναι 'χάλια μάνατζερ', ο μουσικοσυνθέτης δήλωσε: “Είμαι χάλια μάνατζερ. Για να το λέει ο Ηλίας Ψινάκης -που εγώ τον γουστάρω πάρα πολύ- μάλλον θα είμαι”.

Πηγή: DownTown