Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Βάνα Μπάρμπα: Θα ήθελα στο κρεβάτι μου…

Με μια ανατρεπτική συνέντευξη, από αυτές που δεν μας έχει συνηθίσει, η Βάνα Μπάρμπα αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές του εαυτού της και της προσωπικότητάς της.

Μπορεί να έχουμε συνηθίσει την γνωστή ηθοποιό να μην "μασάει" τα λόγια της και να είναι αφοπλιστική με την ειλικρίνεια που την διακρίνει, όμως σε γνωστό περιοδικό φωτογραφίζεται με... ανδρικό ξυραφάκι στο χέρι.

«Δεν θέλω στα πενήντα μου να το παίζω γκόμενα και σεξ σύμπολ, γι' αυτό έχω απαρνηθεί αυτόν τον τίτλο. Δεν θέλω να είμαι εγκλωβισμένη στην εικόνα μου. Άλλωστε, δεν θεωρώ τον εαυτό μου ότι μπορεί να αγαπήσει.Τουλάχιστον μέχρι τώρα. Κάθε φορά που αγαπιόμουν έφευγα.»

Αυτά αναφέρει -μεταξύ άλλων- η Βάνα Μπάρμπα.

Όσο για την αγαπημένη της κόρη και την πιθανότητα να ακολουθήσει τα χνάρια της: «Θα με τσακίσει αν η κόρη μου ακολουθήσει την καριέρα μου. Είναι ένας κακός εφιάλτης που δεν θέλω να βγει αληθινός.

Η Βάνα Μπάρμπα σοκάρει όμως και με τις προτιμήσεις της στο... κρεβάτι. Στην συνέντευξη που παραχώρησε, σε ερώτηση για το ποιον θα διάλεγε -ανάμεσα στον Μπράντ Πιτ και την Ατζελίνα Τζολί- στο κρεβάτι της, απάντησε ότι δεν θα διάλεγε κανέναν, αφού θα τους ήθελε και τους δύο!